The best Quotes by Maeve

The best Quotes by Maeve

The truth is, our weakness is the same as anyone’s. It’s people. The people we care about. So I say, cut them loose. For your good and for theirs. That way you’re really bulletproof.

You might like these Quotes aswell

Rome. Greece. All democracies fail because people are f*cking stupid. But if you crush the masses... Who builds your monuments? Who tongues your taint? No, the people will tear it apart themselves. You just gotta nudge 'em a little. Then you get to swoop in. Be the one saving it. Like Caesar.
The Boys - Season 4
I'll tell you what. When we're all done here, I'll buy you a nice, big, family-size bottle of top-shelf lube and I'll tickle your balls till you beg me to stop and even then I won't. I just won't do it.
Lift the plane? How? There's nothing to stand on - it's f*ckin' air!
Hughie, these women they're like fine wine, the older they get, the more delicious, but the drier.
You wanna know what I do when I'm sad… or scared? F*cking nothing. Cuz I'm not a f*cking p*ssy.
The Deep: "What do we do? We can't just kill everyone."
Billy Butcher: "That's exactly what we're gonna do!"
Billy Butcher in The Boys - Season 2
Now don't be a p*ssy, laser my f*cking t*ts!
Stormfront in The Boys - Season 2
That's where The Boys come in: Spank the bastards when they get out of line.
Why have average when you can have extraordinary?
Since when did "hopeful" and "naive" become the same thing? I mean, why would you get into this business if not to save the world? That’s all I have ever wanted.
Just remember who your friends and who your enemies are.
I'm supposed to be this hero, idol symbol, but I don't know what the hell I'm doing.
Pardon my French, f*ck those f*ckers!
You ever touch me again, I will burn your eyes out!
I'm the Homelander. And I can do whatever the f*ck I want.
I'm Cate's imaginary friend from when she was a kid. Boyfriend, really. I taught her how to jerk off. Diddle that skittle. Flick the bean. Gotta find that man in the canoe. Came like a faucet. She'd crank up the Jonas Brothers. She'd hump a soldier boy pillow. She'd raw dog that pillow till she saw God.
Soldier Boy in Gen V - Season 1
Just 'cause you fall on your *ss doesn't mean you have to stay there.
They're exhausting to inflate, they scare the shit out of you when they pop, and uninflated they just look like a pile of clown-condoms.
John Oliver in Last Week Tonight - Boeing

Related pages to Maeve

The BoysBilly ButcherStarlightThe HomelanderSoldier BoyHughie CampbellMadelyn StillwellThe best Series QuotesSeries-Quotes